본문 바로가기

사이트 내 전체검색

сөйлеуді қабылдау - сөйлеу процесінің 4 түрі айту тыңдау оқу жазу > 자유게시판

빛나는 결과를 위해 노력하는 미래가 함께 하는 기업
_

сөйлеуді қабылдау - сөйлеу процесінің 4 түрі айту тыңдау оқу жазу

페이지 정보

조회 28회 작성일 24-06-21 15:25

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
сөйлеуді қабылдау - сөйлеу процесінің 4 түрі айту тыңдау оқу жазу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Олар сөйлеу дыбыстарын түсіну, қабылдау және көбейту процестерін, болашақта жарияланатын немесе жазылатын сөз тіркестерін, сондай-ақ сөйлемдегі сөздердің дұрыс орналасуын сипаттайды. Ауызша және жазбаша сөйлеу формалары: тұжырымдамасы және мағынасы. Ауызша сөйлеу сөзі артикуляцияны (тіл, тамақ, тіс, ерін) органдарын белсенді түрде қамтиды. Айқын сөйлеу және оның түрлері әсерлі сөйлеуге (олардың қабылдауына) қарсы тұра алатын дыбыстарды айту үдерісі. Мәнерлеп сөйлеуді қалыптастыру үдерісі. Сондықтан есту және сөйлеу органдарын уақытында тексеру өте маңызды. Олар бірнеше рет бірнеше рет қайталайды, жалпы жазу процесін бұзады. Терминнің альтернативті түсіндірмесі. Алғашында Р.Е.Левина сөйлеу тілінің жалпы дамымауын үш деңгейге бөледі. сөйлеу тілі дамымауының көмескі түрі деп аталып келді. Сөйлеу тілінің бұл. түрін. Сөйлеу тілі дамуының 4-ші деңгейіндегі балалар идиоматикалық айтылудың ауыспалы мәнін түсінуде қиналады: «алтын күз», «алтын алақан», «ыстық жүрек» т.с.с. Аталған қателер бірнеше рет тиянақты, сапалы түрде тексеру және лексикалық материалды кеңінен қолданғанда ғана айқындалады. Төртінші деңгейде лексикалық – грамматикалық дамудың ерекшелігі қалыпты дамумен салыстырғанда анық көрінеді. сақтау, қабылдау т.б.) даму барысында сөйлеу тілі дамуы үшін, жазбаша. сөйлеу тілін меңгеру үшін қажетті психологиялық база қалыптасады. Сөйлеудің бүл түрі адамдардың топтық ойлауын үйымдастырушы рөлін атқарады. Осы рәлдерге біраз токталсақ, бір адамның басына ой келді делік. Бірақ сөйлеу тек қана дайын ойды айту болып табылмайды. Ой бірдек көрінбей, біртіндеп «сөзде туылатын» процесс.бүл пікірдің авторына көптеген белгілі ойшылдар мен ғалымдарды, оның ішінде Л.С. Выготскийді жаткызуға болады.осы пікірдің мағынасы, ой сөзге айнала отырып, нақтырақ және жетілген болып қүрылады. Мұны дәлелдеу үшін Штерн көз алдында түрған картина жөнінде әңгіме жазуды сүрады. Жазбаша сөйлеу әнгімесін қолдану үшін барлык балалар тағы да бір саты төмен түсуге мәжбүр болды. Сөйлеу процестерінің 4 түрі: айту, тыңдау, оқу, хат. Тыңдау және түсіну сөйлеу оқу жазу Тыңдау, сөйлеу, жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру оқушының тілді ауызша да, жазбаша да жақсы меңгеруіне тікелей. Алғашында Р.Е.Левина сөйлеу тілінің жалпы дамымауын үш деңгейге бөледі. сөйлеу тілі дамымауының көмескі түрі деп аталып келді. Сөйлеу тілінің бұл. түрін. Сөйлеу тілі дамуының 4-ші деңгейіндегі балалар идиоматикалық айтылудың ауыспалы мәнін түсінуде қиналады: «алтын күз», «алтын алақан», «ыстық жүрек» т.с.с. Аталған қателер бірнеше рет тиянақты, сапалы түрде тексеру және лексикалық материалды кеңінен қолданғанда ғана айқындалады. Төртінші деңгейде лексикалық – грамматикалық дамудың ерекшелігі қалыпты дамумен салыстырғанда анық көрінеді. сақтау, қабылдау т.б.) даму барысында сөйлеу тілі дамуы үшін, жазбаша. сөйлеу тілін меңгеру үшін қажетті психологиялық база қалыптасады. Психологияда сөйлеуді зерттеу ерекшелігі. Зейіннің көлемі. Зейіннің түрлері. Эмоция психологиясының негізгі мәселелері. Эмоцияның заттылығы. Қайталаудың рөлі. Сөйлеу психологиясы. Еңбек психологиясы. Психологияда сөйлеуді зерттеу ерекшелігі. Зейіннің көлемі. Зейіннің түрлері. Эмоция психологиясының негізгі мәселелері. Эмоцияның заттылығы. Қайталаудың рөлі. 5 Студенттердің өздік жұмысының тақырыптары. 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы. 5.3 П.Жаненің есте қалдыру тарихи дамуда адамдар таңдаған ерекше әрекет ретінде айтқан түсініктері. 5.4 Ф.Бартлеттің ішкі концепциясындағы ішкі схемалардың рөлі. 5.7 Сөйлеуді қабылдау теориясы: акустикалық, моторлық, синтез арқылы талдау және т.б. 5.8 Зейін теориялары және олардың физиологиялық ерекшеліктері (Н.Н.Ланге, В.В.Вундт, И.П.Павлов, А.А.Ухтомский). 5.9 Зейіннің психикалық статусы мен табиғаты жайлы пікір талас. Сонда ғана оқушылар тыңдау барысында назарын мәтіннің мазмұнына аударады. Тыңдап түсінуді дамытуға арналған жаттығулардың ең негізгісі Pre-listening, while-listening, post-listening activities жүргізу. Сонымен бірге оқу – тәрбие және тілді меңгеру жолдарын оқу процесінде зерттейді. Әдістеме терминінің негізгі мазмұнын құрайтын үш ұғыммен әдістемеге анықтама беруде жиі кездесеміз. Белсенділік принципі деп сабақ барысындаға сөйлеу белсенділігін айтады. Бұл оқушы әрекетіндегі психикалық шиеленісті (напряженность) білдіреді, яғни зейін, ойлау, есте сақтау, оқитын тіл тәсілдері негізінде өз ойын құру және тұжжырымдау. ОАВҚ қолдану көру, есту немесе көріп-есту сияқты қабылдау арқылы ақпарат алу. Оқу, жазу, бірінші оқу кезенінде қалыптастырады. Ағылшын тілін оқыту мақсаттары. Мақсаттар. Сөйлеу процесінде сөйлеу механизмі қальптасады: тыңдау мен оқуда тілдік материал қабылданады; сөйлеу мен жазуда тілдік қор пайдаланылады. Диалог, әңгіме. мәтіндер тек сөйлеу әрекеті арқылы жүзеге асырылады. Шынында да, белгілі бір дағдысыз, білімсіз шет тілін оқып-үйрену, сөйлеу, айту, жазу мүмкін емес. Ол үшін күнде шамалы болса да оқып тұру қажет, сөздерді жаттау қажег. Бұдан басқа тілді үйрену жолы жоқ. Көрнекілік қағидатында оқыту көру және қабылдау әдістері арқылы жүзеге асады. Көрнекілік принципі, әсіресе бастауыш сыныпта, оқытудың алғашқы сатысында көбірек қолданылады. Жеңілдету қағидаты. Баланы ЖСТД-мен тексерудің одан әрі бағыты сөйлеудің дыбыстық жағын зерттеуді қамтиды: сөйлеу аппаратының құрылымы мен қозғалғыштығы, дыбысты айту, сөздердің буындық құрылымы мен дыбыстық толықтырылуы, фонемалық қабылдау қабілеті, дыбыстық талдау және синтез. ОНР бар балаларда есту-сөйлеу жадына және басқа да психикалық процестерге диагностика жүргізу қажет. ЖСТД бар балада сөйлеу және сөйлеу емес процестердің жай-күйін тексерудің нәтижесі сөйлеу дамуының деңгейін және сөйлеу бұзылысының клиникалық формасын көрсететін сөйлеу терапиясының қорытындысы болып табылады (мысалы, алалияның моторлы формасы бар балада ЖСТД 2 деңгейі). Баланы ЖСТД-мен тексерудің одан әрі бағыты сөйлеудің дыбыстық жағын зерттеуді қамтиды: сөйлеу аппаратының құрылымы мен қозғалғыштығы, дыбысты айту, сөздердің буындық құрылымы мен дыбыстық толықтырылуы, фонемалық қабылдау қабілеті, дыбыстық талдау және синтез. ОНР бар балаларда есту-сөйлеу жадына және басқа да психикалық процестерге диагностика жүргізу қажет. ЖСТД бар балада сөйлеу және сөйлеу емес процестердің жай-күйін тексерудің нәтижесі сөйлеу дамуының деңгейін және сөйлеу бұзылысының клиникалық формасын көрсететін сөйлеу терапиясының қорытындысы болып табылады (мысалы, алалияның моторлы формасы бар балада ЖСТД 2 деңгейі). Әрине, оқу процессінің тыңдау, сөйлеу, жазу, оқу түрлері де беріледі. 1. Шет тілін үйрету ауызша үйретуден басталады. Тілді пайдалану үшін тілді таңдау, сөйлеу, жазу, оқуды білу керек. Біріңші кезең – тілді оқып үйренуде өте маңызды кезең, осы кезеңде оқу қалай қалай басталса, солай жалғасады. Сөйлеу процесінде сөйлеу механизмі қальптасады: тыңдау мен оқуда тілдік материал қабылданады; сөйлеу мен жазуда тілдік қор пайдаланылады. Диалог, әңгіме. мәтіндер тек сөйлеу әрекеті арқылы жүзеге асырылады. Шынында да, белгілі бір дағдысыз, білімсіз шет тілін оқып-үйрену, дипломмен ауылға подъемный сөйлеу, айту, жазу мүмкін емес. Ол үшін күнде шамалы болса да оқып тұру қажет, сөздерді жаттау қажег. Бұдан басқа тілді үйрену жолы жоқ. Басқаша айтқанда, сөйлеу әрекеті тілді, яғни тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құрылымын және сөйлеуді қамтиды, ол өз кезегінде ауызша (тыңдау және сөйлеу) және жазбаша (оқу. Жазбаша сөйлеу. Жазу дағдыларына машықтану да өте күрделі процесс. Мұның 3 кезеңі бар: • Әріптің элементтерін. Сөйлеу процесі адам баласына ғана тән, өте күрделі жоғарғы психикалық қабілет және ол шартты. Ауызша сөйлеу — сөйлеудің негізгі түрі болғандықтан оның қалған түрлері де соның төңірегіне құрылады. Мәселен, жазу сөзіндегі әріптер ауызша сөздің түрлі дыбыстарын белгілейді. Былайша айтқанда, жазу сөзі ауызекі сөздің қағаздағы таңбасы, оның ерекше бір варианты. Ауызша сөйлеудің негізгі бір түрі — диалогтық сөйлеу. Бала мектепке келген кезден бастап оқу дағдысымен қатар жазу дағдысын да меңгере бастайды. Жазу дағдыларына машықтану да өте күрделі процесс. Сөйлеу аппараты. Адам даусының мәні өте зор. Дауыс қою адамның белгілі бір жағдаяттарға қандай сөздік мәселені шешуіне байланысты өзінен-өзі өтіп жатқан процесс. Физикалық мағынасына. Тыңдау ұғымы дыбысты сөйлеуді қабылдау және түсіну процесін қамтиды. Сондай-ақ, тыңдалым-сөйлеу қызметінің өте қиын түрі екені белгілі. Кәсіби коммуникация үшін қажетті арнайы мәтіндерді аударманың лексикалық, грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларын сақтау, шет тілінде.






түсіңде жақсы көретін қызыңды көрсең
гибридологический анализ
магазин мечта алматы каталог
профстандарт атамекен
мыстың мольдік массасы

.
==============================================================

~~~~~ қазір сағат неше болды ~~~~~

==============================================================
.
견적문의
카톡채널

아다마스컴퍼니 정보

  • Email[email protected]
  • Tel1566-5029
  • FAX062-456-5291
  • Addr광주 서구 상무공원로 12 6층(치평동, 인애빌딩)
  • 사업자등록번호854-54-00394
상단으로