оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері - оқыту әдіс…
페이지 정보
조회 68회 작성일 24-06-20 17:54본문
оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері - оқыту әдістерінің классификациясы [Подробнее...]
Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері. Импрессия және экспрессия. Ынталандыру әдістері. Ойын оқыту әдісі. 7. Белсенді оқыту әдістерінің. 1 Топ.Ұйымдастыру және оқу-таным іс-әрекетін іске асыру әдістері. Олар: А) оқытудың сөздік әдісі: (әңгіме, оқыту лекциясы, сұхбат). Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру туралы көзқарасқа сүйеніп жіктелген әдістер. 5. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері. Импрессия және экспрессия. 6. Осыған қарап оқытудың түрі былайша бөлінеді: жеке (бір ғана оқушымен жұмыс істейді); жеке-жұптық (оқушы – оқушы, мұғалімнің оқушымен қарым- катынасы, қазіргі жағдайда оқушымен қарым-қатынасы жеке оқушының әзірлік үрдісіндегі қызметі мен айқындалады). Осыған қарап оқытудың түрі былайша бөлінеді: жеке (бір ғана оқушымен жұмыс істейді); жеке-жұптық (оқушы – оқушы, мұғалімнің оқушымен қарым- катынасы, қазіргі жағдайда оқушымен қарым-қатынасы жеке оқушының әзірлік үрдісіндегі қызметі мен айқындалады). Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру әдісі Дедуктивтік әдіс арқылы мұғалім ережелерді, формулаларды, заңдарды түсіндіріп, оны оқушы меңгереді. Ø Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру критерийлерімен танысады; Ø Жаңа форматты сабақтың шығармашылық принциптерін анықтайды. Педагогика әдіснамасы және педагогикалық зерттеудің әдістері Оқыту әдістерінің тобы. Сөздік Көрнекілік Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері. Сонымен тәсілдер оқыту әдістерінің құрамына кіреді, әдістің жүзеге асуына көмектеседі. Оқыту әдістерінің басты қызметі оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру. Бұл мұғалімнің оқушылардың оқу іс-әрекетін, қоғамдық және еңбектік белсенділіктерін, оқуға қатынастарын,жұмыс қабілеттерін тағы.с.с байқау, талдау. Сабақтың бұл түрі оқушылардың өзіндік іс-әрекетін тәрбиелейді, жинақылыққа, ұшқырлыққа, өзінің мақсатын айқындауға таба білуге бағыттайды, бірақ бұл сабақта оқушылардың қарым-қатынасы. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері, оқыту әдістерінің классификациясы Дидактика туралы ұғым. Оқыту процесінің мәні. 2. Дидактика және жеке әдістемелер. 3. Оқыту процесінің қозғаушы күштері. 4. Білім, іскерлік, тәрбиелік, дамытушылық қызметтері. 5. Оқыту процесінің негізгі қүрамдық бөліктері. 6. Оқушылардың білімді үғыну сатылары. 7. Оқытудық түрлері. 1. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым. Әдіс оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері. Әдіс арқылы мақсатқа жету үшін істелетін жұмыстар ретке келтіріледі. Академик Ю.К. ұсынған оқыту әдістерінің классификациясы. Бабанский. Ол оқыту әдістерінің үш үлкен тобын ажыратады: 1) Оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері. Импрессия және экспрессия. Ынталандыру әдістері. Ойын оқыту әдісі. 7. Белсенді оқыту әдістерінің классификациясы (жіктелуі) 8. Танымдық іс-әрекет сипатына сәйкес ойын түрлері: 1. Балалардың орындаушылық әрекетті талап ететін ойындар. 2. Қайта жаңғырту іс-әрекетін орындауға бағытталған ойындар. 3. Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі – оқу пәні ретінде оқыту әдістерінің өзіндік ерекшеліктерімен сипатталады Ол оқушылардың танымдық әрекетін күшейту,. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері. Импрессия және экспрессия. Ынталандыру әдістері. Ойын оқыту әдісі. 7. Белсенді оқыту әдістерінің классификациясы (жіктелуі) 8. ЖОО-да белсенді әдістерді қолдану арқылы оқытуды ұйымдастыру формалары 9. Информатика пәнін оқытуда технологиялық жобалау тәсілінің қажеттілігі. 10.
курортты қалалар
тарауих намазын жалғыз оқуға болама
теңіз болып толқыдым скачать
нанана най песня
қауіпсіздік дегеніміз
.
==============================================================
~~~~~ поверка газового счетчика без снятия ~~~~~
==============================================================
.