본문 바로가기

사이트 내 전체검색

философия мәні - философия пәні және ерекшелігі > 자유게시판

빛나는 결과를 위해 노력하는 미래가 함께 하는 기업
_

философия мәні - философия пәні және ерекшелігі

페이지 정보

조회 9회 작성일 24-10-25 17:34

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=философия+мәні+философия+пәні+және+ерекшелігі
 
 
философия мәні - философия пәні және ерекшелігі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Алматы энергетика және байланыс университетінің» КЕАҚ, 2011 ж. Алғы сөз. Қазіргі замандағы жоғары білім беру жүйесінде міндетті түрде оқытылатын негізгі гуманитарлық пәндер қатарына философия ілімі жатады. Білім беру саласындағы әлемдік тәжірибиенің XX – ғасырдың екінші жартысынан бастап гуманистік бағытта дамуы, гуманитарлық пәндердің әлеуметтік маңызын арттырып, білім беру процесінің мәні мен мұраттарын жаңа тұрғыдан түсінуге алып келді. «Философия» курсына арналған оқу бағдарламасы қазіргі заманғы жоғары білімді инженер – маман білуге тиісті негізгі философиялық және ғылыми мәселелердің мәнін көрсетеді. Философия ғылымында мынадай үш мәселені қарастыру маңызды: Бірде бір жеке ғылым әлем туралы, адам туралы, жалпы тұтас, интегралды білімді зерттей алмайды. Философия әлемді тек қана танымайды, сонымен қатар бағалайды. Ол дүниені тану әдістерін меңгереді. Философия дүние мен адам туралы тұтас ілім ретінде өзіне мәнді, маңызды мәселелердің жиынтығын қоса қарастырады. Философия адамзат қоғамының басты құндылықтарының жағымды және жағымсыз қатынастарын анықтайды. Философиялық білімнің негізгі мәнісі оның екі жақтылығында: Оның ғылыми біліммен ұқсастықтары өте көп, мысалы — пәні, әдістері, логикалық — түсініктік ойлау аппараты. Бір жағынан философия таза күйдегі ғылыми білім емес. Философия және философиялық білім ерекшелігі 2. Философия мәні мен мақсаты 3. Философия әдістері мен бағыттары 4. Көзқарас түсінігі 5. Пайдаланылған әдебиеттер 1.Философия және философиялық білім ерекшелігі Философия деген не? Қашан пайда болды? Қалай дамыды? Тәуелсіз Қазақстанның ертеңгі болашағына өз үлесін қосар білікті маман, зерделі азамат болып, ел тағдырын шешуге, қоғам дамуының жауапкершілігін мойнына алуға ұмтылған әрбір жас үшін философия пәнін оқып-үйрену өте қажет. Философияның басты ерекшелігі — әлемді, бүкіл дүниені тұтас қарастырады, оның ішкі байланысын, жалпы даму заңдылықтарын зерттейді. Яғни, ол – дүниетанымдық ғылыми жүйе болып табылады. Белгілі бір адамдардың дербес қызметі ретінде философия ежелгі шығыс елдерінде – Қытайда, Индияда, т.б. елдерде, кейінірек антика дәуірінде ежелгі Греция топырағында қалыптаса бастаған. Философия, оның пәні және қызметі 2. ЖОСПАР: 1. Философия адам және оның айналасы туралы тәжірибелік және практикалық білімдер жиынтығы Теоцентризм деп барлық тіршіліктің мәні. 4.Философия және ғылым. 1. Адамның объективтiк дүниенi танудың алғашқы формалары-дүниенi сезiну және дүниенi қабылдау — эмоционалды-сезiмдiк сфералармен, түйсiктермен байланысты болады. Әрбiр адам жастайынан дүниенi танып бiле бастайды, заттар мен құбылыстар жайында бiлiмдер жинақтайды (мыс.оптимистiк және пессимистiк көзқарастар дүниенi сезiну мен байланысты,ал сол сезiмдер негiзiнде қалыптасқан образдар мен бейнелер мыс.белгiлi бiр өткен немесе келешекте болатын өмiр жағдайларын елестету, дүниенi қабылдау болып табылады). Алматы энергетика және байланыс университетінің» КЕАҚ, 2011 ж. Алғы сөз. Қазіргі замандағы жоғары білім беру жүйесінде міндетті түрде оқытылатын негізгі гуманитарлық пәндер қатарына философия ілімі жатады. Білім беру саласындағы әлемдік тәжірибиенің XX – ғасырдың екінші жартысынан бастап гуманистік бағытта дамуы, гуманитарлық пәндердің әлеуметтік маңызын арттырып, білім беру процесінің мәні мен мұраттарын жаңа тұрғыдан түсінуге алып келді. «Философия» курсына арналған оқу бағдарламасы қазіргі заманғы жоғары білімді инженер – маман білуге тиісті негізгі философиялық және ғылыми мәселелердің мәнін көрсетеді. Тәуелсіз Қазақстанның ертеңгі болашағына өз үлесін қосар білікті маман, зерделі азамат болып, ел тағдырын шешуге, қоғам дамуының жауапкершілігін мойнына алуға ұмтылған әрбір жас үшін философия пәнін оқып-үйрену өте қажет. Философияның басты ерекшелігі — әлемді, бүкіл дүниені тұтас қарастырады, оның ішкі байланысын, жалпы даму заңдылықтарын зерттейді. Яғни, ол – дүниетанымдық ғылыми жүйе болып табылады. Белгілі бір адамдардың дербес қызметі ретінде философия ежелгі шығыс елдерінде – Қытайда, Индияда, т.б. елдерде, кейінірек антика дәуірінде ежелгі Греция топырағында қалыптаса бастаған. Өрлеу философиясына әсері. Дүниетаным және философия. Философия мәдениет феномені хақысында. Глобалдық мәселелерді философиялық ойластыру. Ол кезде философияда материалистік және идеалистік, диалектикалық және антидиалектикалық бағыттардың ара жігі ашылып, әбден айқындала бастаған еді. Шыныда, философия одан әлдеқайда бұрын шығыс елдерінде дүниеге келді. Ең алғашқы дүниетанымдық пікір мифология түрінде пайда болды. Философияның бұл үш мағынасы оның тарихында мәселе түрінде, немесе "философия" ғылым ба, әлде рухани қызметтің өз алдына саласы ма деген тұрғыда қойылып келеді. Философия адамның дүниеде болуының көптүрлі формалары мен жолдарын, сол формалар мен жолдардың ең алдымен мәнділігі мен мәндігін айқындау, сол мәндерді адам көңіл күйінде, жан толғанысында игеріп, әркімнің жеке басының өзіндік рухани ырзығы етудің түрі, соны жасаудағы рухани қызмет. Философия пәні. Терминология «Даналық махаббат» деп философиясын анықтайды. Бірақ бұл кез келген философ болуы мүмкін дегенді білдірмейді. Маңызды шарты зияткерлік дамудың жоғары деңгейін талап білім болып табылады. Қарапайым адамдар ғана өздерінің күнделікті өмір сүру ең төменгі деңгейде философтар болуы мүмкін. философия функциясы. Ерекшелігі мен философиялық білім құрылымы толық функциялары ілімдерін түсіндіретін жоқ ашу мүмкін емес. Барлық рефераттар өзара байланысты болып табылады және жеке өмір сүре алмайды: терроризм адамзаттың қасіреті тәрбие сағаты Дүниетанымы. Ол бағзы теориялық білімді арқылы әлемді түсіндіруге әрекет қамтиды. Философия мәні, философия пәні және ерекшелігі Өрлеу философиясына әсері. Дүниетаным және философия. Философия мәдениет феномені хақысында. Глобалдық мәселелерді философиялық ойластыру. Философия пәні. Терминология «Даналық махаббат» деп философиясын анықтайды. Бірақ бұл кез келген философ болуы мүмкін дегенді білдірмейді. Маңызды шарты зияткерлік дамудың жоғары деңгейін талап білім болып табылады. Қарапайым адамдар ғана өздерінің күнделікті өмір сүру ең төменгі деңгейде философтар болуы мүмкін. философия функциясы. Ерекшелігі мен философиялық білім құрылымы толық функциялары ілімдерін түсіндіретін жоқ ашу мүмкін емес. Барлық рефераттар өзара байланысты болып табылады және жеке өмір сүре алмайды: Дүниетанымы. Ол бағзы теориялық білімді арқылы әлемді түсіндіруге әрекет қамтиды. Философия пәні, әдістері және қызметтері. Философия (грекше 11. Философия және оның қоғамдағы рөлі дамуының жауапкершілігін мойнына алуға ұмтылған әрбір жас үшін философия пәнін оқып-үйрену өте қажет. Алматы энергетика және байланыс университетінің» КЕАҚ, 2011 ж. Алғы сөз. Қазіргі замандағы жоғары білім беру жүйесінде міндетті түрде оқытылатын негізгі гуманитарлық пәндер қатарына философия ілімі жатады. Білім беру саласындағы әлемдік тәжірибиенің XX – ғасырдың екінші жартысынан бастап гуманистік бағытта дамуы, гуманитарлық пәндердің әлеуметтік маңызын арттырып, білім беру процесінің мәні мен мұраттарын жаңа тұрғыдан түсінуге алып келді. «Философия» курсына арналған оқу бағдарламасы қазіргі заманғы жоғары білімді инженер – маман білуге тиісті негізгі философиялық және ғылыми мәселелердің мәнін көрсетеді. Философия, оның пәні, обьектісі мен қызметі. 2. Философияның мәні мен мақсаты. Кез келген адамның өзін қоршаған дүние жөнінде қалыптасқан белгілі бір көзқарасы болады, бірақ ол көзқарас көбінесе теориялық жағынан ой жіберілмеген, негізделмеген, түрлі қарама-қайшы түсініктердің үзінділерінен құралады.

сілкіп ойналатын аспаптар, үрлеп ойналатын аспаптар ленинградцы мои, вы не дети мне, нет, кто написал стихотворение ленинградцы, дети мои программалаудағы цикл түрлері, for циклі уикипедия котлы daewoo официальный сайт, газовые котлы даево алматы алматым өлең, алматы туралы мақал мәтелдер казахская национальная обувь, национальная одежда казахов описание нао алтынсарина адрес, нао кз учебные программы сауықтыру және шынықтыру шараларының жоспары, ұйқыдан кейінгі сауықтыру шынықтыру шаралары

дифтерия күл ауруы - күл ауруы презентация [Читать далее...]

Сырқат ауа – тамшы жолдары арқылы дифтериямен ауырған науқас адамнан немесе дені сау бактерия тасымалдаушыдан жұғады. Кей жағдайларда қолданыс заттары, тағам арқылы жұғады. Инфекция мұрын жұтқыншағының шырышты қабатына түскен жағдайда, дифтерия таяқшалары жедел түрде көбейеді. Клиникалық белгілері. Дифтерия жайылу түріне қарай жұтқыншақта, тыныс алу жүйелерінде, мұрын қуыстарында кездеседі. Кез-келген ауруды,әсіресе осындай қауіпті дифтерия ауруын емдегенше, алдын алған оңай. Негізгі арнайы алдын алу шарасы ол- вакцинация. Вакцинация сәбидің 2 айлық (2,3.4 ай, 18 ай, 6 жас) кезінен басталады. Күл (дифтерия) ауруы -бактериядан туындаған жұқпалы ауру. Көбінесе бұл орофаринскті зақым келдіреді, бірақ көмейге, бронхқа, теріге және басқа мүшелерге де жиі әсер етеді. Инфекция ауа тамшыларымен беріледі. Ағзаға. Вы можете ознакомиться и скачать презентацию на тему Ауа тамшы инфекциялары. Доклад-сообщение содержит 6 слайдов. Дифтерия Күл (дифтерия) өткір жұқпалы ауру, Corinebacterium diphtheriae уыт шақыратын, ауа -тамшы жолдары мен көбінесе жүрек қан тамырлары, жүйке және бөлінген жүйе арқылы фибринозды өңезде ісіну процестері пайда болады. Аурудың негізгі көзі – көптеген клиникалық үлгілері қатты уланудан қалыптасу дені бактерия таратушы адам болып табылады. Сырқат ауа – тамшы жолдары арқылы дифтериямен ауырған науқас адамнан немесе дені сау бактерия тасымалдаушыдан жұғады. Кей жағдайларда қолданыс заттары, тағам арқылы жұғады. Инфекция мұрын жұтқыншағының шырышты қабатына түскен жағдайда, дифтерия таяқшалары жедел түрде көбейеді. Клиникалық белгілері. Дифтерия жайылу түріне қарай жұтқыншақта, тыныс алу жүйелерінде, мұрын қуыстарында кездеседі. Кез-келген ауруды,әсіресе осындай қауіпті дифтерия ауруын емдегенше, алдын алған оңай. Негізгі арнайы алдын алу шарасы ол- вакцинация. Вакцинация сәбидің 2 айлық (2,3.4 ай, 18 ай, 6 жас) кезінен басталады. Күл ауруы (дифтерия). Дифтерия – коринебактериялар тобының Леффлер бактериясымен қоздырылатын, ағзаның улану белгілерімен және мұрын, жұтқыншақ шырышты. КҮЛ (ДИФТЕРИЯ) АУРУЫДифтерия – коринебактериялар тобының Леффлер бактериясымен. Күл ауруының көзі науқас адам. Ең жоғары эпидемиялық қауіпті мұрын, жұтқыншақ және көмей дифтериясымен ауыратын адамдар тудырады, қоздырғыш сыртқы ортаға. Күл-Дифтерия Бұл жедел жұқпалы ауру, сипатталады Айқын улану белгілерімен және Жергілікті қабыну процесімен, фиброзды қабыршақтың пайда болуымен. 5. ДИФТЕРИЯ. Күл ауруы (дифтерия) -коринебактериялар. тобының Леффлер бактериясымен. қоздырылатын, ағзаның улану белгілерімен. және мұрын, жұтқыншақ шырышты. қабықтарының фибринозды. Анықтамасы: Дифтерия – коринебактериялар тобының Леффер бактериясымен 4. Кул ауруын бактериялардың токсигенді штаммдары туғызады,олар экзотоксин. Жұқпалы аурулардың таралу жолдарын, ауру белгілерін сипаттайды; Қантышқақ, фитофтороз, холера, дифтерия, лейшманиоз, герпес, вирус, патогенді ағзалар. Уыттар өндірісінде оқшаулау ұсынылады, бірақ әдеттегі жағдайда қажетті шарт болып табылмайды. Corynebacterium ulcerans туындаған ауру немесеC. diphtheriae токсикалық емесе дифтерия жағдайларды анықтаудан алынып тасталады. Диагностикасы. Диагностиканың және емдеудің әдістері, тәсілдері және ем-шаралары.


пікір таласы – шындық анасы болсын
етістікті жіктеу мысалдар
етістікті жіктеу мысалдар
олх астана войти
гос экзамены 9 класс ответы

.
==============================================================

~~~~~ 1 сынып математика кері есептер ~~~~~

==============================================================
.
견적문의
카톡채널

아다마스컴퍼니 정보

  • Email[email protected]
  • Tel1566-5029
  • FAX062-456-5291
  • Addr광주 서구 상무공원로 12 6층(치평동, 인애빌딩)
  • 사업자등록번호854-54-00394
상단으로