본문 바로가기

사이트 내 전체검색

жапониядағы бала тәрбиесі - жапондық білім жүйесі реформасының ерекшеліктері > 자유게시판

빛나는 결과를 위해 노력하는 미래가 함께 하는 기업
_

жапониядағы бала тәрбиесі - жапондық білім жүйесі реформасының ерекшел…

페이지 정보

조회 19회 작성일 24-10-19 10:04

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=жапониядағы+бала+тәрбиесі+жапондық+білім+жүйесі+реформасының+ерекшеліктері
 
 
жапониядағы бала тәрбиесі - жапондық білім жүйесі реформасының ерекшеліктері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Жапониядағы бас­тауыш мектептің басты мақсаты – бала бойын­да мәдениетті адам қасиеттерін қалып­тастыру, жалпы білім негіздерімен таныс­тыру. Ирландиядағы білім беру жүйесі әлемдік білім беру кеңістігінде өзіндік орны бар. Финдік жүйенің ерекшеліктері: білім берудің даралануы, гумманизация. Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы алтын ұясы. Баланың тәрбиелі болып өсуіне отбасы мен өскен ортасының тигізетін әсері мол. Бала тәрбиесі ұлт таңдамайды, тәрбие барлық ұлтқа қызмет етеді. Алайда, әр елдің бала тәрбиелеу ісі бір-біріне ұқсай бермейді. Жапониядағы бала тәрбиесі. Жапондар бала тәрбиесіне баса мән беретін ұлттың бірі. Олар «балаңды бес жасқа дейiн патшаңдай күт, он бес жасқа дейiн құлыңдай жұмса, ал он бестен кейiн досыңдай сырлас» деген тәрбие негізін берік ұстанады. Күншығыс елі мен қазақ халқының ұлттық тәрбиесіндегі бір ұқсастық – ол ер баланы ел қорғаны, қыз баланы келешек отбасы ұйытқысы болуға баулу. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңында: «білім беру жүйесі 2. көп мәдениетті қоғамға қатысты компетентілік (мәдениеттердің ерекшеліктері айыру, түсіну, өзгелерге шыдамдылық,басқа мәдениет адамдарымен бірге өмір сүре алу). 3. ауызша және жазбаша қарым – қатынас мәдениеті (бірнеше тіл білу). Жапонияда балалар 6 жастан бастауыш мектепке қабылданады. Бұл мектепте әр паралельде 4 сынып жиыны бар. Олай болса, тәрбие бастауы ата – ана мен мұғалімімен балаға ұласып жатуы – шарттылық болып табылады. «Өз шәкірттерінен еңбектен қуаныш табуға үйрете білген ұстаздың мерейі үстем» деген Э.Хаббардтың мәнді сөзімен ойымды аяқтап, еңбектеріңізге жеміс, отбасына береке тілеймін. Автор. Жапонияда баласын арқасына не алдына байлап алып, велосипед немесе мотороллер айдап бара жатқан әйел мүлдем таңсық дүние емес. Біздің елде және Еуропа. Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы алтын ұясы. Баланың тәрбиелі болып өсуіне отбасы мен өскен ортасының тигізетін әсері мол. Бала тәрбиесі ұлт таңдамайды, тәрбие барлық ұлтқа қызмет етеді. Алайда, әр елдің бала тәрбиелеу ісі бір-біріне ұқсай бермейді. Жапониядағы бала тәрбиесі. Жапондар бала тәрбиесіне баса мән беретін ұлттың бірі. Олар «балаңды бес жасқа дейiн патшаңдай күт, он бес жасқа дейiн құлыңдай жұмса, европа плюс волна казахстан ал он бестен кейiн досыңдай сырлас» деген тәрбие негізін берік ұстанады. Күншығыс елі мен қазақ халқының ұлттық тәрбиесіндегі бір ұқсастық – ол ер баланы ел қорғаны, қыз баланы келешек отбасы ұйытқысы болуға баулу. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңында: «білім беру жүйесі 2. көп мәдениетті қоғамға қатысты компетентілік (мәдениеттердің ерекшеліктері айыру, түсіну, өзгелерге шыдамдылық,басқа мәдениет адамдарымен бірге өмір сүре алу). 3. ауызша және жазбаша қарым – қатынас мәдениеті (бірнеше тіл білу). Жапонияда балалар 6 жастан бастауыш мектепке қабылданады. Бұл мектепте әр паралельде 4 сынып жиыны бар. Олай болса, тәрбие бастауы ата – ана мен мұғалімімен балаға ұласып жатуы – шарттылық болып табылады. «Өз шәкірттерінен еңбектен қуаныш табуға үйрете білген ұстаздың мерейі үстем» деген Э.Хаббардтың мәнді сөзімен ойымды аяқтап, еңбектеріңізге жеміс, отбасына береке тілеймін. Автор. Жапондар – әлемдегі ең еңбекқор халық. Азаматына еңбекқорлық қасиет балабақшадан сіңіп, мектепте бекиді. Ұлттық беріктік іргетасы да – мектептен. Отбасы – бала тәрбиесінің ең алғашқы алтын ұясы. Баланың тәрбиелі болып өсуіне отбасы мен өскен ортасының тигізетін әсері мол. Бала тәрбиесі ұлт таңдамайды, тәрбие барлық ұлтқа қызмет етеді. Алайда, әр елдің бала тәрбиелеу ісі бір-біріне ұқсай бермейді. Жапониядағы бала тәрбиесі. Жапондар бала тәрбиесіне баса мән беретін ұлттың бірі. Олар «балаңды бес жасқа дейiн патшаңдай күт, он бес жасқа дейiн құлыңдай жұмса, ал он бестен кейiн досыңдай сырлас» деген тәрбие негізін берік ұстанады. Күншығыс елі мен қазақ халқының ұлттық тәрбиесіндегі бір ұқсастық – ол ер баланы ел қорғаны, қыз баланы келешек отбасы ұйытқысы болуға баулу. Жапон мектептерінің ерекшеліктері; Жапондық мектеп формасы ана тілі, сызу, музыкалық өнер, дене тәрбиесі және тұрмыс. Бастауыш мектепте оқушылар күніне 3-4 сабаққа қатысады. Бүгінгі таңда мемлекет болып қалыптасудағы ең басты жүйе – білім беру жүйесі. Жапония, Финляндия елдерінің білім жүйесіндегі ерекшеліктерін бір-бірімен. Жапониядағы бала тәрбиесінің құпиялары Жапондық білім беру проблемасы Жапония дәстүрлерді құрметтеу қоғамның басты ұстанымдарының бірі болып саналатын ел екендігі жасырын емес. ЖАПОНИЯНЫҢ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ 30 ЕРЕКШЕЛІК. Әр елдің білім саласындағы реформасы әртүрлі. Тіпті кей елдің артықшылықтары да бар.





онай проездной безлимит, онай проездной школьника джума намаз для женщин дома, как читать джума намаз дома асқазан қыжылы, құжат қызметі асқазан созылуы прокат национальных костюмов актау, актау национальная одежда курсы для женщин, курсы в алматы бесплатно заттардың ерігіштігі 8 сынып қмж, суда ерігіштік кестесі радиационная безопасность украина, инструкция по радиационной безопасности участок алматы олх, купить участок в алматы без посредников торт на заказ алматы недорого, купить торт в алматы круглосуточно
транспортный потенциал костанайской области
қазақ ойшылдары дін туралы
пеленки одноразовые биосфера
етеккір келер алдындағы белгілер
публицистикалық стильдің жанрлары

.
==============================================================

~~~~~ funtone билайн отключить ~~~~~

==============================================================
.
견적문의
카톡채널

아다마스컴퍼니 정보

  • Email[email protected]
  • Tel1566-5029
  • FAX062-456-5291
  • Addr광주 서구 상무공원로 12 6층(치평동, 인애빌딩)
  • 사업자등록번호854-54-00394
상단으로