본문 바로가기

사이트 내 전체검색

мәлік ғабдуллин менің майдандас достарым - мәлік ғабдуллин кітаптары > 자유게시판

빛나는 결과를 위해 노력하는 미래가 함께 하는 기업
_

мәлік ғабдуллин менің майдандас достарым - мәлік ғабдуллин кітаптары

페이지 정보

조회 7회 작성일 24-10-06 20:53

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәлік ғабдуллин менің майдандас достарым - мәлік ғабдуллин кітаптары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қысқаша десеңіз, мынау да жарар: Мәлік ғабдуллин. Қазақ халқының біртуар батыр ұлдарының бірі болған ұлағатты ұстаз, қоғам қайраткері және жазушы Мәлік Ғабдуллиннің тарихтағы, әдебиеттегі орны тым ерекше. Мәлік Ғабдуллин 1915 жылы 2 (15) қарашада Ақмола облысы, Зеренді ауданына қарасты Қойсалған ауылында дүниеге келді. 14 жасынан бастап атақты жазушы Сәбит Мұқановтың тәрбиесін алады. жылдар аралығында М.Ғабдуллин Көкшетау қаласындағы жетіжылдық қазақ мектебінде оқиды. 1931 жылдың қыркүйегінен 1935 жылдың шілдесіне дейін Алматы қаласындағы Абай атындағы Педагогикалық институттың «Қазақ тілі мен әдебиеті" бөлімінің студенті болды. Ол осы отты жылдар туралы «Менің майдандас достарым», «Алтын жұлдыз», «Сұрапыл жылдар» т.б. кітаптар жазды деп «Тау қыраны» мәтінімен таныстыру. Іv. Оқулықпен жұмыс Мәтінді әңгімелеп беру. Кейіннен белгілі болғандай майор Гаркуша мен Мәлік Ғабдуллин майданда бірге болған ескі достар екен. Майдандас досына қазақ мектебін бітіріп, ауылдан келген балалардың орыс тіліне шорқақ болатынын, содан ойын дұрыс жеткізе алмай, стипендиядан қағылатынын айтып, оларға жанашырлықпен қарау керектігін ескертсе керек. 1. М. Ғабдуллин. Менің майдандас достарым. – Алматы,1985. 2. М. Ғабдуллин. (1971) атты кітаптарына енген әңгіме, очерктерінде М. Ғабдуллин. майдан өмірін суреттеп, жауынгер тұлғасын, кеңес өкіметінің. адамдарының Ұлы Отан соғысы кезіндегі қаһармандық, ерлік бейнесін. Айгерим Мырзабекова Мәлік Ғабдуллин-ді шығарды. Мәлік Ғабдуллин ың флипбук нұсқасын оқыңыз. FlipHTML5-те 1-22 бетті жүктеп алыңыз. Мәлік Ғабдуллин алғашқылардың бірі болып өз еркімен майданға аттанады. Ол соғыста аға саяси жетекші (политрук) болады. «Ол жауынгерлердің рухын көтеруге бар күшін салды. Соғысқа аттанған қазақтардың көбі орысша білген жоқ. Мәлік ағамыз олардың арасында үгіт-насихат жұмыстарын жүргізді. Мәлік Ғабдуллин 1915 жылы 15 қарашада Көкшетау облысының Зеренді ауданындағы Қойсалған ауылында көп балалы отбасында дүниеге келген. 14 жасынан бастап атақты жазушы Сәбит Мұқановтың. Мәлік Ғабдуллин 1915 жылы 15 қарашада Көкшетау облысының Зеренді ауданындағы Қойсалған ауылында көп балалы отбасында дүниеге келген. 14 жасынан бастап атақты жазушы Сәбит Мұқановтың. Жан аямай арпалысқа түскен 7 сағатқа созылған шайқаста М.Ғабдуллин бес рет шабуылға шықты. Шайқас кезінде жау өлтірілген және жараланған жүздеген сарбазынан айырылып, шегінуге мәжбүр болды. Сөйтіп Бородино ауылы алынды» – деп, ерлік іздері жазылған. Мәлік Ғабдуллин бұл сөздерді естігеннен кейін қатты ашуланады да: «Алматы мен Мәскеудің арасы мейлі, 4 мың-ақ шақырым болсын. Қазақтың жиырмаға жаңа толған қызы алыстан Отанымды, Мәскеуді қорғаймын деп келіп, қолына орыстың винтовкасын алып, соғысамын деуінің өзі ерлік емес пе? Дереу құжаттарын қайта дайындаңдар. Комсомолдың Орталық комитетінің бірінші хатшысы Михайловқа, болмаса маған Батыр атағын берген Калининнің өзіне барамын. Мәлік Ғабдуллин Әдебиетке қосқан үлесі Қызметтері Шығармалары: Менің майдандас достарым, А., 1947;Алтын жұлдыз, А., 1948; Майдан очерктері, А. Кейіннен белгілі болғандай майор Гаркуша мен Мәлік Ғабдуллин майданда бірге болған ескі достар екен. Майдандас досына қазақ мектебін бітіріп, ауылдан келген балалардың орыс тіліне шорқақ болатынын, содан ойын дұрыс жеткізе алмай, стипендиядан қағылатынын айтып, оларға жанашырлықпен қарау керектігін ескертсе керек. 1. М. Ғабдуллин. Менің майдандас достарым. – Алматы,1985. 2. М. Ғабдуллин. (1971) атты кітаптарына енген әңгіме, очерктерінде М. Ғабдуллин. майдан өмірін суреттеп, жауынгер тұлғасын, кеңес өкіметінің. адамдарының Ұлы Отан соғысы кезіндегі қаһармандық, ерлік бейнесін. Мәлік Ғабдуллин — қазақ совет жазушысы, әдебиет зерттеушісі, қоғам қайраткері, филология ғылымдарының докторы (1959), профессор, СССР пед. ҒА-ның ака. М.Ғабдуллин 1935 жылы Қазақтың Абай атындағы мемлекеттік педагогикалық институтын бітірген. 1936 жылы әскер қатарына алынып, Отан алдындағы борышын өтеп қайтқаннан кейін осы институттың аспирантурасында оқыды. М.Ғабдуллиннің ғылыми-шығармашылық жұмысы 1938 жылы СССР ҒА-ның Қазақстандағы филиалына кіші ғылыми қызметкерліктен басталды. Мәлік Ғабдуллин 1915 жылғы 15 қарашада Көкшетау облысының Қойсалған М. Ғабдуллиннің «Менің майдандас достарым» (1947), «Алтын жұлдыз». Аты аңызға айналған панфиловшы, комиссар Мәлік Ғабдуллин қажымас қайрат пен халықтық рухтың қайтпас қайсарлығын көрсеткен тұлға болды. Республика Президенті Нұрсұлтан Назарбаев бірде өскелең ұрпақты осындай тұлғаларды үлгі ете отырып тәрбиелеу керектігін айтқан болатын. Шара жас ұрпаққа отансүйгіштік тәрбие беру, отанына адалдық рухын сіңіру, академиктің шығармашылығымен таныстыру, оның рухани мұрасын насихаттау мақсатында өткізілді. Мәлік Ғабдуллиннің «Менің майдандас достарым» (1947); «Алтын жұлдыз» (1948); «Майдан очерктері» (1959)секілді кітаптардың авторы екендігі белгілі. «Қазақ халқының фольклоры» монографиясы оның ұзақ жылғы зерттеуінің нәтижесі. Мәлік Ғабдуллин (15 соғыстан кейін жарияланды. "Менің майдандас достарым" (1947), "Алтын жұлдыз" (1948), "Майдан очерктері" (1949), "Сұрапыл жылдар" (1971) атты кітаптарына енген әңгіме, очерктерінде М. Мәлік Ғабдуллин 1915 жылғы 15 қарашада Көкшетау облысының Қойсалған М. Ғабдуллиннің «Менің майдандас достарым» (1947), «Алтын жұлдыз». Мәлік Ғабдуллин: өмірбаяны, соғыстағы ерлігі, шығармалары малик габдуллин туралы казакша қазақша дерек шыгарма биография фото эссе кем был отбасы. Мәлік Ғабдуллин (1915—1973). Мәлік Ғабдуллин 15 қарашада Көкшетау облысының Зеренді ауданындағы Қойсалған ауылында дүниеге келді. 1935 жылы ҚазПИдің тіләдебиет факультетін бітірген.

проверка скорости интернета, глобальная проверка скорости интернета миллион факториал, курсы языка программирования авторазбор атырау нурсая, авторазбор атырау телефон водоканал уральск диспетчер, горэлектросеть уральск телефон қоңыр сұр топырақ, ашық қоңыр топырақ аймағы аккорды би 2 серебро

бәсекеге қабілетті маман дегенді қалай түсінесің - бәсекеге қабілетті болу үшін [Читать далее...]

Жабайхан Мүбәракұлы, сіз қалай ойлайсыз, біз сол мүмкіндіктерді ұтымды Жақында ғана жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексі бойынша әлемнің 144 мемлекеті. О сервисе Прессе Авторские права Связаться с нами Авторам Рекламодателям. Осынау қасиетті шаңырағымызды бәсекеге қабілетті ету ісіне жасампаз Ел болу үшін ұлтымыздың рух, ұлтымыздың қасиет сондай-ақ ұлтқа деген. Уақыт талабы: Бәсекеге қабілетті кәсіби маман. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты – еңбек нарығында сұранысқа ие, бәсекеге қабілетті, жан-жақты құзыретті мамандар дайындау екені. От 1100₽. Выбрать репетитора. По любым предметам 1-11 классов. Подготовка к ЕГЭ и ОГЭ. Инфоурок › Другое › Статьи › Мақала."Бәсекеге қабілетті жас маман". Ұрпақ тәрбиесі ұстаздан бастау алатыны белгілі. Өйткені әрбір мемлекеттің өсіп өркендеуі, бәсекеге қабілетті саналы тұлғаны қалыптастыруы тек қана ұстаздың берген білімімен бағаланады. Бүгінгі таңда заманына сай зерделі, ой өрісі жоғары, жан жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастырып тәрбиелеу мемлекеттің ең маңызды стратегиясы ретінде мұғалімдер қауымына зор жауапкершілік жүктеп отыр. «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Ғаламдық бәсекеге қабілеттілікті анықтайтын 113 айнымалы көрсеткіш бар, солардың негізгі құраушы бөлігі 12 пункттен тұрады. Атап айтқанда: 1. Институт. Сол себепті біз «біз» оның өмір сүру барысында өзгере алатын, оған өзінің әлеуеті жететін ашық жүйе ретінде қарастырамыз. Ал ол белгілі бір саладағы маман болғандықтан, «адамды» маман тұрғысынан қарау «біліктілік» ұғымына шығарады. Мамандарды оқу орындары дайындайтын болса, оның кәсіби дәрежесінің көтерілуі тәжірибе арқылы, тәжірибеде өзін – өзі анықтап, алға ұмтылуы арқылы жүзеге асады. Кәсіби қалыптасуы мен даму кезеңінде маман «біліктілік» деген ұғымға сәйкес айналадағы өзгерістерге орай өз әрекетін жоғары деңгейге жобалай, ұйымдастыра алу, өз санасына түзетулер енгізе алу, өзінің педагогикалық әрекетінің нәтижесінде авторлық бақылау мен бағалау жасау сияқты әркеттер мен айналысуы тиіс.
Бәсекеге қабілетті маман дегенді қалай түсінесің, бәсекеге қабілетті болу үшін
Туралы доклад казакша на казахском, доклад Сапалы білім бәсекеге қабілетті маман даярлаудың негізі. на казахском языке баяндама скачать. Ұрпақ тәрбиесі ұстаздан бастау алатыны белгілі. Өйткені әрбір мемлекеттің өсіп өркендеуі, бәсекеге қабілетті саналы тұлғаны қалыптастыруы тек қана ұстаздың берген білімімен бағаланады. Бүгінгі таңда заманына сай зерделі, ой өрісі жоғары, жан жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастырып тәрбиелеу мемлекеттің ең маңызды стратегиясы ретінде мұғалімдер қауымына зор жауапкершілік жүктеп отыр. «Мұғалім қандай болса, мектеп һәм сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Бәсекеге қабілетті маман даярлау – бүгінгі күннің басты талабы. Елбасы Жолдауында: «Жастарды қазақстандық патриотизмге шығармашылық жағынан дамыған жеке тұлға ретінде тәрбиелеу қажет. Бүгіннен бастап ұлттық мінез-құлық, биік талғампаздық, тәкаппарлық, тектілік, білімділік, биік талғам, ұлттық намыс қасиеттерін сіңіріп қалыптастыруымыз керек» деген болатын. Бұлай екпін түсіріп айтуының өзі еліміздің саяси әлеуметтік, экономикалық тұрғыдан жетіп отырған мемлекеттігіміздің тұрақтылығын сақтап, оны болашаққа аманат етуді көздейді. Міне, осы тұрғыдан келсек, білім беру саласында патриоттық тұрғыда тәрбие беру – өзекті мәселе. Сол себепті біз «біз» оның өмір сүру барысында өзгере алатын, оған өзінің әлеуеті жететін ашық жүйе ретінде қарастырамыз. Ал ол белгілі бір саладағы маман болғандықтан, «адамды» маман тұрғысынан қарау «біліктілік» ұғымына шығарады. Мамандарды оқу орындары дайындайтын болса, оның кәсіби дәрежесінің көтерілуі тәжірибе арқылы, тәжірибеде өзін – өзі анықтап, алға ұмтылуы арқылы жүзеге асады. Кәсіби қалыптасуы мен даму кезеңінде маман «біліктілік» деген ұғымға сәйкес айналадағы өзгерістерге орай өз әрекетін жоғары деңгейге жобалай, ұйымдастыра алу, өз санасына түзетулер енгізе алу, өзінің педагогикалық әрекетінің нәтижесінде авторлық бақылау мен бағалау жасау сияқты әркеттер мен айналысуы тиіс. Уақыт талабы: Бәсекеге қабілетті кәсіби маман. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты – еңбек нарығында сұранысқа ие, бәсекеге қабілетті, жан-жақты құзыретті мамандар дайындау екені. Казіргі заман кез келген маман иесіне креативті, жасампаз болуды талап етіп отыр. Табысты болу үшін жастар талапты болуы керек. Қазақстанда жасалған тауарлар бәсекеге қабілетті. Сондықтан бәсекеге қабілетті, білімді де білікті маман даярлау мәселесі басым бағыттардың бірі. Елбасы жыл сайынғы халыққа арнаған Жолдауында білім беруді дамытуға айырықша көңіл бөледі. Бұл саланы жаңғыртуда үлкен жұмыстар тындырылды. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі мұғалім. Содержимое разработки. Скачать Добавить комментарий Работы автора. Бәсекеге қабілетті жас маман Наши проектные работы по химии. Также вас может заинтересовать. Правила безопасности знай- сам себя оберегай!


абай құнанбаев жоспар
жазықтықтың нормаль теңдеуі
популяциядағы гендер жиынтығы
туган кунге тилек досыма
211 бұйрық вич

.
==============================================================

~~~~~ интелектуалдық ойындар ~~~~~

==============================================================
.
견적문의
카톡채널

아다마스컴퍼니 정보

  • Email[email protected]
  • Tel1566-5029
  • FAX062-456-5291
  • Addr광주 서구 상무공원로 12 6층(치평동, 인애빌딩)
  • 사업자등록번호854-54-00394
상단으로