әдеби білім беру тұжырымдамасының авторлары - әдебиетті оқыту әдістеме…
페이지 정보
조회 31회 작성일 24-09-20 12:34본문
әдеби білім беру тұжырымдамасының авторлары - әдебиетті оқыту әдістемесі пәні [Подробнее...]
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні Тарихты мектепте оқыту – күрделі педагогикалық құбылыс. Оның заңдылықтары оқушыларға білім беру, оны дамыту мен. Тақырып №1. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні Мақсаты: ойын түрлері мұғалімдерге Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәні жайлы жалпы мәлімет беру. Әдебиеттің басқа пәндермен байланысын дәлеледей отырып түсіндіру. Негізгі терминдер мен түсініктер: әдістеме, әдебиеттану, оқыту, мақсат, міндет, мұғалім, әдебиет. Қарастырылатын негізгі мәселелер. Әдебиет теориясы әдебиеттану ғылымының сөз өнерінің табиғатын, оның әдістері мен методологиясын, әдеби процесс, рухани-эстетикалық құндылықтар. Тақырып №1. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні Мақсаты: Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі пәні жайлы жалпы мәлімет беру. Әдебиеттің басқа пәндермен байланысын дәлеледей отырып түсіндіру. Негізгі терминдер мен түсініктер: әдістеме, әдебиеттану, оқыту, мақсат, міндет, мұғалім, әдебиет. Қарастырылатын негізгі мәселелер. Таңдаулыға: Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны. Жоспары: 1. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты: әдебиетті адамзаттың. ғасырлар бойы жасалған мұрасы сөз. 7М01701 ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ ПӘННІҢ АТАУЫ: ӘДЕБИЕТТІ ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ДӘРІС ОҚИТЫН. Мазмұны. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәні, мақсат-міндеттері. Әдебиетті оқыту әдістемесінің қысқаша тарихы. Жалпы білім беретін мектептердегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Мектепте әдеби білім беру – оқытудың, білім берудің жүйелі, жалғаспалы, бірізділік принциптерін басшылыққа ала отырып, жүргізілуі керек. ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ (қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңартылған Себебі мектепте әдебиет пәні бойынша оқушыларға әдеби теориялық ұғымдарды. 7М01701 ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ ПӘННІҢ АТАУЫ: ӘДЕБИЕТТІ ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ДӘРІС ОҚИТЫН. Ерекшеліктері, әдебиетті оқытудың жаңа технологиялар жүйесімен танысу. Зерттеу міндеттері: Әдеби білім беру әдістемесі туралы; Әдебиет сабағында модульдік жүйе әдісін қолдануды. Жоспары: 1. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты: әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасалған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшелігіне сүйене отырып, оны халқымыздың Көркем тарихы, Өмір оқулығы дәрежесінде оқып – үйрету: 2. Бүгінде оқу пәні ретінде әдебиетті оқытудың әдістемелік жүйесі жаңа әдіс-тәсілермен толыға түсуде. Білім беру жүйесіндегі жаңа ізденістер мен оқытудың. Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи технологияларын білетін, педагогика мәселелері білім беру бағыты бойынша. Таңдаулыға: Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны Жоспары: 1. Әдебиетті оқыту әдістемесі пәнінің мақсаты: әдебиетті адамзаттың ғасырлар бойы жасалған мұрасы сөз өнері әрі ғылым ретіндегі ерекшелігіне сүйене отырып, оны халқымыздың Көркем тарихы, Өмір оқулығы дәрежесінде оқып – үйрету. 2. Ерекшеліктері, әдебиетті оқытудың жаңа технологиялар жүйесімен танысу. Зерттеу міндеттері: Әдеби білім беру әдістемесі туралы; Әдебиет сабағында модульдік жүйе әдісін қолдануды.
имена числительные делятся на, имя числительное на казахском құлақтарына алтын сырға, құлағына алтын сырға орысша градус секунд минут, погода актобе на 3 дня тіл күні, 5 қыркүйек тілдер күні
африка мен оңтүстік америка материгіндегі экваторлық орман зонасын салыстырып
директорға туған күнге тілек
қазақстан тарихы 7 6 сынып кітабы pdf
тілек әйел адамға
алашты? бес арысы т?рбие са?аты
.
==============================================================
~~~~~ егер мен мәдениет министрі болсам ~~~~~
==============================================================
.