ормамбет би деректер - орманбет би және оның заманы эссе
페이지 정보
조회 88회 작성일 24-09-18 23:36본문
ормамбет би деректер - орманбет би және оның заманы эссе [Подробнее...]
Тәтімбет би туралы Тәтімбет Бұлғақұлы (1700 1764) – би, батыр әрі елші болған кісі. Ататегі – Кіші жүз – Алшын – Қаракесек – Шөмен – Шөмекей – Бозғұл – Қаратамыр. Төле Әлібекұлы (1663 – 1756) — қазақтың қоғам қайраткері, шешен, Ұлы жүздің бас биі, Қазыбек, Айтеке бидің қолдауымен үш жүзге төбе би болып сайланған. Артында "бүтін билікке Төле би жеткен" деген сөз қалған тарихи тұлға. Тәуке хан жылдары Бұхара ханы Сұлтанқұлмен келіссөздер жүргізді. 1711, 1712, 1714 жылдары башқұрттардың көтерілісіне қазақ-қарақалпақтың. Эссе және өлең-жыр байқауы. Қазақ хандығы тұсындағы би-шешендер. өзге түркі, моңғол және үнді-европа халықтарының фольклорында Жиренше шешен туралы шығармалар кездеседі. ОРМАМБЕТ БИЙДИҢ ТОЛҒАУЫ (XVl -XVlll əсирдеги қарақалпақлар) Қарақалпақ жырауларының ишинде Ормамбет бийдиң толғауын жырламаған жырау болмаған. Бунда сыртқы Вступай в группу ҚАРАҚАЛПАҚЛАР КАРАКАЛПАКИ KARAKALPAKS. Сондықтан да болар Майқы атанғаны және оның 18-атасының да есімі Майқы болған. Шыңғыс ханның замандасы әрі кеңесшісі. Халық арасында: біз түркілерміз өлеңіндегі көтерілген мәселе «Түгел сөздің түбі бір, түп атасы Майқы би» деген ескі сөз бар. Шежірелерде Майқы би деген атпен өмір сүрген бірнеше тұлға кездеседі. Ол Майқы би Мәнұлы деген атпен біздің заманымыздан бұрынғы 178-89 жылдары өмір сүрген және аңыз бойынша би атанған тұңғыш адам. Шежірелерде кездесетін екінші Майқы би Төбейұлы Шыңғыс ханның замандасы әрі оны хан көтерген 12 бидің бірі болған. Мұнда Майқы би Орманбет би өліп, он сан Ноғай елі бүлінгенде, қазақ ұлысын құрған тарихи қайраткер есебінде көрсетіледі. Ал, ежелгі образ бен оның есімі тым танымал болатын жағдайда бұл есімдер ислам танымына сиымды сырттай ұқсас араб-парсы сөздеріне қарай бейімделді, не болмаса, артына не алдына діни сөздер (қожа, али, тали, т.б.) жалғанып отырды. Miнe, ежелгі далалық Сір, Келін, Аспан сияқты есімдер ендігі жерде Сырымбет, Келімбет, Әспембет деп атала бастатан. Міне, солардың қатарында ежелгі Ұрым- Орым немесе Ұрман-Орман да болған. Орманбет аңыздық халықтың тұлғалануы, яғни, бүкіл бір қауымның бір адам бейнесінде бейнеленуі. Сондықтан оны ноғайдың тарихындағы рөлі болмашы болған, ал қазаққа тіпті қатысы жоқ мырзалардың бірін осы Орманбетке айналдыра берудің қажеттілігі жоқ. Ормамбет би және оның заманы шыгарма (Ормамбет би и его время, сочинение). Ответы. Ответ дал: sultansynarym. Ответ:ормамбет би өз заманында орта жүздің елге танымал билерінің бірі болған.Өзі жаста болса қызуғанды қатал өз мүлкін ешкімге бергісі келмитін бидің бірі болған. Объяснение. Орманбет би Баяғыда аңшылықпен күн көрген бір адам болған екен. Бір күні аңға шықса, алдынан бір буаз киік ұшырайды. Оны атып, алып төс етін кесіп, отқа қақтайды да аузына апара бергенде, «Әйт»,—дейді. Арт жағынан біреу, қараса, манағы киігі, «Менің жәйімді Орманбет биден сұра»,—деп секіріп-секіріп жоқ болады. Аңшы енді сол Орманбет биді іздеп табуға бел байлайды. Міне, соның есесі. Енді ана Орманбет би мен оның сиқыршы әйеліне не істе дейсің, қолымнан келеді. Мен қазір одан да артық сиқыршылық өнер таптым»,—дейді. «Ол екеуін есек жасап, артына мың бұттан құм сүйретіп қой»,—деп тілек етіпті. Орманбет би мен оның ашына әйелі осы кезге дейін жүгін тарта алмай бір жерде жүр-мыс дегенді аңыз етеді. Төле би және оның заманы. Қазақ ел таныған шешен билерге кенде болмаған. Ұлы Шоқан Уәлихановтың айтуы бойынша, оларды халық өзі 6и атап отырғызған. Баймұрат батыр және оның заманы. Тәуелсіздік кезеңінде еліміз тарихы жаңаша жазылу үстінде. Бұрынғы тұжырымдар қайта қаралып, тың деректер ғылыми. Ормамбет билермен таласуы. Анасының сөзінен кейін билерге қасқа көлді беріп бір шешімге келуі. Спасибо. Астана арман қала эссе. Вместе мы узнаем всё! Этот сайт использует cookies (Политика Cookies). Алаш идеясы бүлінген заманда («Орманбет би өлгенде») халықты, елді бір ту астына біріктіру, бір ұранмен рухын көтеру, яғни елдікті, егемендікті, бірлікті орнату болып табылады. Осы идея Алаш-Алаша культі сонау мифтік бағзы заманнан бері қазақ даласында, қазақ халқының танымын, жүрегінде, жырында, тілінде, дінінде сақталып келеді. Ол және ол сияқтылар осындай ойдың өзін күпірлік деп есептейді [4,21]. Сол себепті ол – патша, би, Ұлы Баба. Жоғарыда көрсетілген Абақ, Алаш, Майқы би, Алатайлы, Аңшыңбай, Асан қайғы Ұлы Бабаның сипаттарына ие. «Майқы би» туралы аңыздық деректердің саны аз, мысалдарын мифтік «Ұлы Баба» деңгейінде түсіндіруге болады. Орманбет аңыздық халықтың тұлғалануы, яғни, бүкіл бір қауымның бір адам бейнесінде бейнеленуі. Сондықтан оны ноғайдың тарихындағы рөлі. Правильный ответ здесь, всего на вопрос ответили 1 раз: Ормамбет би және оның заманы шыгарма (Ормамбет би и его время, сочинение). Ответ:ормамбет би өз заманында орта жүздің елге танымал билерінің бірі болған.Өзі жаста болса қызуғанды қатал өз мүлкін ешкімге бергісі келмитін бидің бірі болған. Объяснение.
шодмон назокатов интервью, шодмон назокатов биография адам бойындағы қасиеттер эссе, адамгершілік асыл қасиет эссе туа біткен ақаулар бөлінеді, дамудың туа біткен ақаулары презентация жаңа экономикалық саясатқа көшуді қабылдаған, жаңа экономикалық саясат жылдары поляна байсерке, индекс байсерке алматы заң академиясы, қонаев университеті алматы
медиа ақпараттық сауаттылық
спортбар
видео монтаж программа
мұсылманша түс жору суда жүзу
кенесары наурызбай жыры
.
==============================================================
~~~~~ біз түркілерміз өлеңіндегі көтерілген мәселе ~~~~~
==============================================================
.